måndag 25 oktober 2010

Hur du får fler besökare till din blogg

Hur får man fler läsare till din blogg?

Det finns egentligen bara ett sätt: genom att berätta att du finns!

Ett enkelt sätt för folk att veta om att din blogg finns är länkbyten. Dvs att du länkar till någon annans blogg och de länkar till din.

Om någon av er läsare är intresserade av det så lämna en kommentar till detta inlägg så fixar vi det.




----------------
Inlänkar
Hur du får fler besökare till din blogg
Bloggtips!
Några tips på hur du får fler läsare till din blogg!
Tjäna pengar på att blogga

5 kommentarer:

  1. Självklart är jag det :D
    Menar du att man ska lägga till bloggens adress i länk spalten så den aldrig försvinner?

    SvaraRadera
  2. Jag lägger upp länkarna till höger. Du väljer själv vart och hur länge du länkar.

    Så länge du har en länk till mig så länkar jag till din sida.

    SvaraRadera
  3. Låter intressant. Här har du min.
    http://tony48.blogspot.com/

    Tack för tips

    SvaraRadera
  4. Jag är intresserad. Länka gärna till min blogg och skriv en kommentar så länkar jag din

    SvaraRadera
  5. Hej! länka gärna min blogg, så länkar jag dig också: http://tantasbloggbok.blogspot.com/

    SvaraRadera