tisdag 26 juni 2012

Sure bets - Vinn oavsett resultat

För ett tag sedan började jag med Sure Bets. Det vill säga att man tippar på en match och vinner oavsett vad resultatet blir. Hur funkar det? Helt enkelt man tippar tex 1,X och 2 i en match men på olika sidor som har olika odds. På det sättet vinner man lite oavsett vilket resultatet blir. Idag har jag hittat och tippat på 9 olika matcher med genomsnittsavkastning på 2,2%.

Tex just nu kan man tippa på om det blir över eller under 2,5 mål mellan Trelleborg mot Ljungskile och få 3,1% avkastning oavsett hur många mål det blir.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag har också funderat på att börja med surebets men har inte tagit steget än. Har en del frågor, vet inte om du vill svara på alla men frågar man inte får man inte veta :-). En sak som jag undrar över, hur hittar du dina bets? Letar du själv på sajter eller?

    En annan sak, hur många sajter har du konto på när du surebettar?

    Har även läst en hel del om en webbläsare som heter ArbSurfer som är anpassat för folk som sysslar med surebets. Har du provat den eller hört något bra eller dåligt om den?

    Tack för en bra blogg

    SvaraRadera
  2. Svarar gärna på allt. :) Kan coacha lite om du vill?

    Du behöver inte Arbsurfer.

    Regga dig på många sidor, men regga dig smart. På rätt sidor och på rätt sätt för att maxa ev bonusar. Hör av dig så hjälper jag dig.

    SvaraRadera