måndag 2 januari 2012

Paradox Entertainment

Paradox Entertainment är en aktie som jag djupt ångrar att jag har köpt. Jag köpte den tack vare hypen kring Conan filmen som floppade totalt. När jag själv skulle se den hemma så somnade jag i soffan :P och det brukar jag verkligen inte göra när jag ser på film. Så filmen får verkligen inget högt betyg av mig. Det får inte heller aktien som har fallit med -89,71% sen jag köpte den. Tur att det bara utgör en liten del av min portfölj. Hade det varit ett av mina största innehav så hade det varit förgörande.

Jag vet inte alls hur jag ska göra med mina aktier i Paradox Entertainment. För det är inte roligt att se förlusten i min portfölj och det är ännu tyngre att realisera förlusten. Men frågan är om aktien någonsin kommer att repa sig?

2 kommentarer:

  1. Det kommer den så bara att vänta lite till vännen.

    SvaraRadera
  2. Conan må ha floppat på bio men lägger man till DVD, uthyrning, kabel-TV, eventuella uppföljare och kringprodukter så kanske det trillar in några kulor till Paradox i slutändan. Filmbolag är dock experter på att trolla bort vinster så det ser dock något mörkt ut.

    SvaraRadera